درباره مدرن نور

مدرن نور

فروشگاه مدرن نور با دارا بودن نمایندگی انحصاری و عاملیت فروش برند های معتبر صنعت برق و روشنایی در کشور و همکاری نزدیک با وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی کالا های این رشته تلاش می کند با ارائه قیمت های کاملا رقابتی و منصفانه همراه با کیفیت مطلوب و استاندارد و همچنین خدمات پس از فروش، تجربه ای خوشایند و خریدی مطمئن را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

کیفیت بالا و قیمت منصفانه از اولویت های مهم این فروشگاه بوده و هست و به همین خاطر است که برای تهیه محصولات خود از معتبرترین برندهای ایرانی با بالاترین کیفیت و استاندارد استفاده می کند، مشتری از ارزش بالایی نزد مدرن نور برخوردار است و همین عامل سبب شد تا این فروشگاه بستر تمامی راه های سفارش اعم از حضوری، تلفنی و مجازی را شکل دهد که مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان و سریع ترین حالت سفارش خود را با دقت بالایی ثبت کند.

تاریخچه مدرن نور

فروشگاه مدرن نوربا مدیریت برادران عباسی در سال 1383 در زمینه عرضه و فروش محصولات برق ساختمان و روشنایی شروع به فعالیت کرد و هم اکنون پس از گذشت 17 سال به لطف خداوند و تلاش مستمر و بهره گیری از سرویس های اینترنتی و تغییر الگوهای خرید به روش های امروزی و مدرن توانسته است جایگاه نخست را در میان فروشندگان این محصولات به دست آورد.

ارزش های سازمانی

ارتقا کیفیت و رضایت مندی

پیگیری مشتریان بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمت می باشد. با در نظر گرفتن منافع دو طرفه نیاز است به جهت وفادار نگه داشتن و نیز افزایش رضایتمندی پیگیری‌های لازم پس از ارائه محصول یا خدمت انجام گیرد. تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای حوزه رضایتمندی مشتریان روشی جهت کشف علل نارضایتی، مشکلات و عدم تطابق های موجود در یک فرآیند به جهت شناسایی و بهبود نقاط ضعف می باشد.

منشور اخلاقی

نگرش گروه فنی مهندسی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه خود است و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت آنان بکار خواهد گرفت. همچنین این گروه همواره حامی گروه های دوستدار طبیعت و زندگی سالم میباشد. با این باور که تعهد، وفاداری و احساس تعلق به گروه از مصادیق تحکیم و یکپارچگی مجموعه است متعهد می شویم که به عنوان یک عضو فعال در پیکره ای واحد و منسجم عمل نماییم.

راه کارهای خلاقانه

هر گروه یا مجموعه سازمانی با توجه به شرایطش می‌تواند ایده پردازی کند و راهکارهای شایسته‌ی خودش را پیدا کند. اگرچه فاکتورهای بسیار زیادی برای تعیین موفقیت یک مجموعه سازمانی وجود دارد، اما داشتن یک تیم که همیشه علاقه‌مند به یادگرفتن علوم جدید است، شما را پیشرو و جلوتر از بقیه قرار می‌دهد و همچنین باعث می‌شود بتوانید مسائل پیچیده را با راه حل‌های خلاقانه و با سهولت بیشتر پشت سر بگذارید.

چرا مدرن نور؟

از مهمترین و اصلی ترین مزیت های رقابتی مدرن نور باید به تنوع بالا در محصولات و فراهم بودن بیش از 90 درصد محصولات هر برند و از همه مهمتر قیمت منصفانه اشاره کرد.

نمونه محصولات

مجوز ها و گواهینامه ها

مشتریان ما

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
علاقه مندی ها
حساب کاربری من
0 مقایسه
0 موارد محصول